Soittimen hankinta

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Soittimen hankinta

Post by uuniperuna »

Elikkäs nyt voisi laittaa ehdotuksia minkä soittimen hankkisin... ja nyt kyseessa on dvd soitin, jossa pitää olla täysmotorisoitu näyttö (7" vähintään) ja mielellään vielä kosketusnäyttö. Soitin voisi tietenkin olla mahdollisimman monipuolinen liitäntöjen ja säätöjen puolesta. Jos nyt tulee mieleen tommosia kapistuksia niin voisi ehdotella semmoisia tänne. Hintaa saisi olla kapistuksella max. 1600 euroa.
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Soittimen hankinta

Post by MakeS »

Itse kallistuisin tuossa hintaluokassa jokos Pinskun tai Blaukkarin laitteisiin.Molemman laadukkaita ja monelle ehkä vain merkki rajoittaa tuon blaukun hankintaa, siihen voi lisätä myös navigoinnin jos sen tarpeelliseksi näkee..

Alpine parempi mutta aika paljon kallimpi, valitettavsti Xetecin soitin antaa vieläkin odottaa itseään..

Tuohon hintaluokkaan oma valinta olisi Blaupunkt
Raili se on mun rattoni!
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Vs: Soittimen hankinta

Post by uuniperuna »

olisiko esittää jotain blaukkarin mallia? ja tietysti tuo 1600 euroa ei ole pakko mennä siihen... joten rohkeita ehdotuksia otetaan vastaan... merkkikin voi olla joku tuntemattomampi jos laitteen toiminnot ovat hyvät...
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Soittimen hankinta

Post by Webmastaah »

Makehan meni ihan sanattomaksi :>

Jäämme odottelemaan, mitä maestrolla oli mielessään...
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Soittimen hankinta

Post by MakeS »

Ei kun sitä vaan että..tämä mylly teki taas sen mullen..grr..


http://www.fanaticaudio.com

malli on chicago ja tarjouksessa 1595.-

OIKEASTI, suosittelen..

ostaisin itelle jos ois rahnaa.. ;)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Vs: Soittimen hankinta

Post by uuniperuna »

Tuossa voisi olla kyllä yksi varteenotettava vaihtoehto... Onko tietoa kenelläkään toiminnoista? Onko selkeä käyttää?
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Vs: Soittimen hankinta

Post by uuniperuna »

Alpinelta katoin yhtä mallia, eli sanokaa mielipiteenne.
Tuotteet ovat kitupiikin sivuilta. www.kitupiikki.net
Jos kehtaatte vilkaista sieltä Autohifi ja sieltä Näytölliset soittimet. Tuolta voi ehdotella soitinta, kun hinnatkaan ei näytö enää niin pahoilta.

Alpine IVA-D 310 R
JVC KD-AV7001

Kiitoksia kaikille keskusteluun osallituneille jo näin etukäteen.
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Soittimen hankinta

Post by MakeS »

Öyh..no joo..

Tuo Alpinehan on aivan herkku tuohon hintaan..
Kosketusnäyttö ja pelit..

Saadaan nuo Alpinet parin viikon sisään meillekkin myyntiin..laitan sulle yv:tä huomenna kun tiijän tuon ko. värkin hinnan mulle, että kannattaako tilata saksasta.. ;)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Soittimen hankinta

Post by Webmastaah »

Saattaa muuten jotain ottaa parin vuoden päästä nuppiin, kun menee nyt ostamaan Blaupunkt IVTV-03:n, jollainen pisti äsken silmään Fanatic Audion sivuilla ;)

Kyseessähän on normaali autokäyttöön tehty analoginen TV-viritin ja hintaakin on "vain" 339 Ekeä.

Ei ehkees kannattaisi ostaa sen sijaan jotain 12V:n terrestiaali-digiviritintä hintaan reilut 100 Euroa (Nokia) ja sillä sentään voisi katsella muutakin kuin lumisadetta analogilähetysten loppuessa.

(Ja nyt joku moisen Blaukkarin morkattu omistaja käy laskemassa harmistuksissaan meikäläisen Ladan renkaista ilmat pihalle parkkipaikalla :sad )
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Vs: Soittimen hankinta

Post by uuniperuna »

Joo... pistäppä vaan mulle tuota yv:tä... ja teidän mielipiteet oli näköjään tuon alpinen kannalta ihan positiivisiä... toivotaan nyt ettei sun ladastas ole ilmoja laskettu :glad
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Soittimen hankinta

Post by Webmastaah »

Alpine saa kyllä itseltä ainakin yhden äänen, itse olen käyttänyt pelkästään Alpinen soittimia viimeiset 6-7 vuotta, enkä pois vaihda.

Tuo Alpine IVA-D310R ei jostain kumman syystä sisällä Bass Engine Pro:ta (Kuten ei kyllä sikkekallis IVA-D900:kään) :? Ihmeellinen valinta Alpinelta, nyt se vaatii käytännössä erillisen DSP:n, että säädöt olisivat järkeviä. Bass Engine ja Bass Engine Plus, joka noissakin on, ovat kyllä molemmat vähän taikka enemmä suolesta.


PS. Make, elä hyvä ihminen poista (Älkääkä muutkaan poistako) noita viestejä väliltä, nytkin tämä threadi meni sen takia sekalutta, sivujen määrä on tätä kirjoitetteassa 2/1 eikä linkit toimi edelliselle sivulle. Puhumattakaan siitä, että nyt minä näytän ihan idiootilta tuolla ekalla sivulla, kun kirjoittelen Maken menneen sanattomaksi, vaikka sitä viestiä ei enää olekaan... ;)

PS/2. Myöskään Euron merkki onpi tällä foorumilla edelleen kiellettyjen listalla, meneepi skandit vieläkin pahemmin rikki kuin ilman sitä. E -kirjain käy ihan yhtä hyvin, ja sen tämäkin BBS nielee mukisematta.

PS/3. Parempi jättää joku pieni kirjoitusvirhe, kuin että hävitätte editoidessanne koko tekstin ja sitten etusivulle jää toimimaton linkki, jonka joudun korjailemaan sitten käsin käyttöjärjestelmätasolla.

Tää foorumi on oikeasti niin purkalla kasassa, ettei virtuoosimaisista suorituksista tule kuin sanomista.

Toivottavasti joku tänne vielä uskaltaa kirjoittaa moisten uhkailujen jälkeen. :>
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Soittimen hankinta

Post by Webmastaah »

Pienellä (Lue: puoli tuntia...) virittelyllä sain linkit taas toimimaan, hih hei! Nyt on sivunumerointi taas 2/2 !
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply