Verhoilukangasta?

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
jeesus
Noviisi
Posts: 1
Joined: Fri Nov 26, 2004 18:56

Verhoilukangasta?

Post by jeesus »

Sanokaahaa mistä ootte joensuusta löytänyt verhoilu kangasta, on nimittäin aika köyhät valikoimat esim. mustassa pörssissä! täytyisi saada takakonttiin huopaa sellaista mikä on melkein mustaa mutta jossa on vähän hopeaa/harmaata seassa että ei tartteis koko konttia verhoilla uudestaan
Team EastAudio rocks!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Verhoilukangasta?

Post by MakeS »

Nk. verhoiluhuopaa on meilläkin varastossa harmaata ja mustaa, tilauksesta muitakin värejä.Tuommoista värisekoitusta jota olet vailla ei tietääkseni minkään valmistajan mallistosta suoraan löydy.Autotehtaat monesti käyttävät tarkoituksiinsa suunniteltua tuotetta jota on todella hankala jälkikäteen hankkia
.
Hyvin usein, jos haluaa ehjän kokonaisuuden, joutuu verhoilemaan koko tavaratilan uudestaan.

Kannattaa kiinnitää myös huomiota siihen että eri mattojen välillä on suuria eroja.Nk. halppismatot ovat kovasti virttyneen oloisia jo verhoilun jälkeen ja laadukaamat taas kuin uusia vuodenkin käytön jälkeen.Itse olen käyttänyt ensimmäisestä projektista alkaen DLS:n trunkliner mattoa jota uskallan varauksetta kehua.Myös Caliberin mallisto on mielestäni hyvälaatuinen.

Myös itse liimaamiseen on olemassa spray liimaa jolla homma hoituu huomattavasti joutusammin kuin kontaktiliimojen kanssa tölätessä.Niitä löytyy monia hyviä, itse olen käyttänyt 3M:n ja DLS:n liimaa.
Raili se on mun rattoni!
User avatar
supra
Jäsen
Posts: 1
Joined: Sun Nov 21, 2004 18:57
Location: Joensuu

Vs: Verhoilukangasta?

Post by supra »

Eiks saniteetti oo semmonen musta missä on harmaata/vaaleeta joukossa.Omegan kontti oli sillä tehty kun muistutti aika paljon alkuperäistä verhoilua.
Team EastAudio rocks!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Verhoilukangasta?

Post by MakeS »

Voi muuten olla..

Mistä ostit tuota mattoa??

Jostain verhoomosta voisi muuten tarkemmin ajatellen saada vaikka minkälaisia materiaaleja..

Koulukadun alkupäässä on joku verhoomo???

Tai sitten viet Kimmolle niin se nukkaa sulle sen sopivaksi.. :thmbup
Raili se on mun rattoni!
User avatar
fourdoorRWD
Jäsen
Posts: 64
Joined: Mon Mar 22, 2004 16:50
Location: Imatra

Vs: Verhoilukangasta?

Post by fourdoorRWD »

Verhoomosta minä huopani ostin ja vanutkin sain samasta paikasta. ;)
Arto L
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Verhoilukangasta?

Post by SecondWave »

Itte olen ostanut verhoiluhuopani tähän mennessä wälly-karjalasta... siitä on kyllä aikaa useita vuosia kun olen sellasta tarvinnut, joten liekkö enää heillä.

Sillon vuonna miekka ja kirves siellä oli ihan hyvät valikoimat...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply