Multimediaaaaa...

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Multimediaaaaa...

Post by MakeS »

Mites tämä arvovaltainen jäsenistömme suhtautuu
multimediaan autossamme???

Itse olen jo hetken miettinyt ja ollut suhteellisen varautuneella asenttella liikenteessä ko. asian suhteen.

Nyttemmin kun uskaltaa itseään jo jonkinmoisena autohifiin perehtyneenä kauppiaana pitää on joutunut sen totuuden eteen että monikin ei edes niin hifisti autoonsa mm-laittestoa suunnittelee ja mikä mukavinta myös toteuttaa..

Omaan settiini lisäsin 1dinin kokoisen dvd soittimen josta johdan äänisignaalin 2 kanavaisena tosin pinskun prosarille ja videon 7" näytölle kojelaudan yläreunaan..

Alkuviikosta pääsen asennusten kimppuun joten Kuvan ja Äänen demoissa pitäisi ko. tsydeemi olla tsekattavissa.

Eli tämä on käden ojennus multimedian suuntaan, ei vielä mikään 5.1 setti..Kuinka homma etenee???

Jää nähtäväksi..

Mitäs mielipiteitä asian tiimoilta???
Raili se on mun rattoni!
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Multimediaaaaa...

Post by mrbean »

Mä oon ainakin multimedian suhteen positiivisella tuulella.

Sitten ku joskus on rahaa niin kyl mun autoon tulee multimedia laitteisto.

Onhan se mukava katella leffaa autossa jos on reissun päällä pidempään.

Onhan ne jotkut laittanu tietokoneen autoon esim. Saukonojan Jarkko(Mese) ja Kinnusen Pekka(Mondeo)

KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Multimediaaaaa...

Post by Mako »

Vai jotta multimediaa...no mikäpäs siinä. Itekkin olen moisia ajatellut esim "jälkipolvea" ajatellen, kun on noita pitkiäkin matkoja ja voihan se hermostuneisuus iskeä. Sillon olis hyvä laittaa vaikka varastosta "Monsterit Oy" pyörimään. On muuten make hyvät saundit kyseisessä lehvassa ainakin kotipaketilla. No tulipahan julkastua että katselen myös tollasia elokuvia mutta hyvä niin, eipähän unohdu totuus että lapsuus vaivaa :D Ehkä vielä jossakin vaiheessa tulee jotain pukettia viriteltyä. :>
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Multimediaaaaa...

Post by MakeS »

On muuten tosi,Mako, että noista piirretyistä löytyy sen lisäksi että siellä on AIVAN loistavia ilmeitä, myös mahtavat äänimaailmat,toi monsterit on aivan legenda mutta tsekkaappa ICE AGE,saat muuten lainaa jos haluat,aivan uskomattoman hyvä leffa jolla muuten Fasca arvostelee multimedinluokan..

Maksettu mainos..on saatavissa alta 500e semmoista pakettia joka sisältää näytön ja dvd kombinaation, toimii akuilla, pattereilla tai 12v:llä, pystyy linkittämään uselle näytölle ja tietty korvakuulokeliitänällä varustettu paketti..löytyy hyvinvarustetuista autohifi kaupoista... :>

Taidan alkaa oikeasti höyrähtää näihin autotelkkuihin... :surpr
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Multimediaaaaa...

Post by Mako »

Löytyy Ice Ace ;). Ootko kattonu Nemoa etsimässä. Ei oo huono sekään. Tämähän nyt elokuva teemaiseksi meni, mutta siitähän tässä on kyse. :>
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Multimediaaaaa...

Post by MakeS »

Naapurin Miisalta oon kärttäny Nemoa lainaan,on vaan niillä niin kovalla käytöllä.Kuulemma paras piiretty..pakko tsekata.. ;)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Multimediaaaaa...

Post by SecondWave »

Pakko kantaa korteni kekoon... Itse olen ollut hieman varautunut auto multimedia asiaan, mutta nyt viime aikoina on alkanuttämäkin laiva kääntymään myönteiseen suuntaan, että voisin jopa harkita din soittimen ja näytön laittamistaautoon ja mikä tietysti kiinnostaa niin siihen esim. pleikka vielä kiinni niin avot.

Ja itse asiaan! ICE AGE on kyllä ehdottomasti parasta piirrettyä ,) Nemosta odotin parempaa, mutta ei niin loistava ollutkaan. Ja äänimaailmoista Tarzanissa ja Leijonakuninkaassa on kyllä äänet kohillaan.
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Multimediaaaaa...

Post by Mako »

Leijonakuningas 1:sen äänet on kyllä todella hyvät siinä on SecondWave ihan oikeessa.Tarzan on jääny vähemmälle. Onko kukaan kattonu Suubiduu olikohan se 2:nen Monsteri Oy:n tekijältä. Liekkö hyvä.
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Multimediaaaaa...

Post by KimmoT »

Enpä ole vielä kosketuksessa multimediaan auotoissa ollut, joten mielikuva muovautuu sitten Kuvalla ja Äänellä, pistä Make parastasi..

Joo, tosiaan noi piirretyt on aikas hyviä. Oma suosikkini on Lilo & Stich, hyllystä löytyy tuo edeltä mainittu, sitten Leijonakuningas, Nemoa etsimässä (Make: *vink vink*), Sit joku pixarin paketti, siin on ainaskin Toy Story ja kaks muuta leffaa, olivat kyl hyviä vaik nimeä en muista :) On "hallituksen" kans päätetty, että noi Disneyn piirretyt on ainoat DVD:t mihin rahoja haaskataan :>

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Multimediaaaaa...

Post by SecondWave »

Harmillisesti Disneyn leffoja kun ei oikeen ikuna löydä Anttilan alelaareista. Itse tässä jonkin verran keräillyt omasta mielestäni hyviä leffoja tai muuten vaan, jossain vaiheessa elämää huipuiksi kokemiaan leffoja DVD-tallenteiksi, näitä muita leffoja löytää kyllä aika halvallakin joskus, mutta Disney pitää "monopoliaan" yllä ja ei sitten millään saa halvalla niitä leffoja.
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply