Aikamoiset asennukset !!

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Aikamoiset asennukset !!

Post by Jukka »

On kundilla mennyt jokunen tunti asennuksiin. Mutta kyllä toi jälki on tosi makee. Tahtto tollasen asennuksen, mites on Make :D
Eli linkki noille sivuille http://bilstereo.just.nu/
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Aikamoiset asennukset !!

Post by Webmastaah »

No kyllähän noita kehtaisi näyttää...

Keskiäänetkin ovat melkein yhtä hienosti asennettu kuin ne asennuspahkat mitä Mako pakertaa mun Nisukkaan :P
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Aikamoiset asennukset !!

Post by MakeS »

OK!

Tuli sitten useampanakin päivä tutkittua tuon kaverin sivustoa..

Ensiksikin, loistava asennusalusta, niin kaiutin sijoittelulta kuin akustiikaltakin.Asennustenlaatu on käsittämmättömän hyvä, eli tämmöisiä kotteroita suomenmaalta löytyy ehkä TommiH, TimoR, SamiK... helvetin pitkärako ja muita HIENOSTI rakennettuja autoja.

Pointti on siinä että kyseiseen suoritukseen vaatii jotain muuta kuin satunnaisen asentajan tiedot/taidot.Monesti tai ainakin itsellä tulee mieleen kun näkee näitä extreme asennuksia että heitän W...u hanskat tiskiin ja siirryn takaisin rakkaan pingiksen pariin..

Autohifi asennus kannattaa tehdä huolella.Tehdä juuri ne asiat jotka osaa, parhaalla mahdollisella tavalla ja kysellä vielä kavereilta mahdollisia vinkkejä ettei tarvitse kaikkia sudenkuoppia kaivaa..

Ihan kaikki perustellisesti VAIN hyvin tehdyllä setillä voi päästä ÄÄNENLAADULLISESTI ihan yhtä pitkälle kuin tuhansia tunteja nysvätylle (postiivisessä mielessä ehdottomasti) kokoonpanolle.Kaikilla vaan ei ole niin paljon aikaa eikä taitoa tuohon asennuspuoleen.. :sad1
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Aikamoiset asennukset !!

Post by Jukka »

Näin on näppylät, eli panostetan vaan tuohon ÄÄNENLAATUUN !!! sitten myöhemmin voi sipistellä.
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
Hemi
Noviisi
Posts: 30
Joined: Wed Apr 21, 2004 09:15
Contact:

Vs: Aikamoiset asennukset !!

Post by Hemi »

On kundilla mennyt jokunen tunti asennuksiin. Mutta kyllä toi jälki on tosi makee. Tahtto tollasen asennuksen, mites on Make :D
Eli linkki noille sivuille http://bilstereo.just.nu/
Toiset jaksaa nysvätä. Nykysääntöjen mukaan tuollaisista midipömpeleistä tulisi -5p penalttia. Aika perusteellista työtä (itse en jaksaisi), mutta minä en ymmärrä miksi kisailee pro-so:ssa kun kuitenkin noista asennuksista voisi saada bonuksiakin roimasti...

PS. Hyvää lasikuitukittiä tuonkin kaverin käyttämä plastik padding... kuivuu 10min ja on keskimääräistä helpompi hioa.
Puukorva
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Aikamoiset asennukset !!

Post by MakeS »

PS. Hyvää lasikuitukittiä tuonkin kaverin käyttämä plastik padding... kuivuu 10min ja on keskimääräistä helpompi hioa
Joo, tuossa kojiksen kanssa tuli tuo kitti tutuksi..
Tosin käytin vaan makroflexin päälle lasikuitu kittiä.Raakamuodon jälkeen muovikittiä mihin vähän kuitukittiä sekaan ja lopuksi pelkkää muovikittiä.

"Pikkusen" on muuten talli pölyssä..vaimo tykkää varmasti.. ;)
Raili se on mun rattoni!
Post Reply