Asennuspäiväkirjaa

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by Jukka »

Huomasinpa muuten juuri että PAKKO vaatia Pinskulta sponssi tai vaihdetaan Clarioniin koko sakki... :o

Tutkiva juornulisti tutkii asiaa???... :bulb
Heh heh, toi on hyvä :D mitäs otetaan, tietenkin kaikkea kivaa.
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by MakeS »

No tiimille 100000e rahnaa että voidaan levittää pioneeri tietoa pohjois-karjalaan.. eh..

Oikeesti, juttelen huomenna aiheesta markkinointi vastaavan kaa jos jotain napsahtaisi tuonne rivermeetiin..

Nyt OIKEESTI käsi pystyyn tiimin porukka ja muut talkoohenkiset.. ei tulevana vaan sitä seuraavana viikonloppuna tiedotustilaisuus tapahtumasta ABC:llä kello 18.00 Kaikki paikalle!!!!!!! Siellä on IHAN varmasti UUTTA kerrottavaa josta ei vielä ole huudeltu..Haluaisin kertoa mutta huuleni ovat sinetöidyt.. :!!
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by Jukka »

Toihan olis tosi makeeta jos edes jotain sais. Ilmoittele miten käy. Täytyy tulla sitten tonne ABC asemalle.
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by Jukka »

Joko on tulossa Pioneerin takit/pipot + sun muut kamat :>
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
simop
Hallitus
Posts: 47
Joined: Thu Sep 04, 2003 20:56

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by simop »

Oon varmaan ainoa tiimin jäsen jolla Pioneeria muutkin vermeet kuin soitin/prossu. On itse asiassa ollut muutamaa vahvistinta lukuunottamatta näin jo vuodesta -97! (Huom. EI mainos vaan toteamus :)
Eastaudio ry:n pj
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by MakeS »

Ja jätkällä ei silti ole pioneerin karvahattua.... :>
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by Jukka »

Nyt on entinen etupää poissa. Eli Make pistä viestiä/soittoa milloin aloitetaan aseteluprojekti.
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
simop
Hallitus
Posts: 47
Joined: Thu Sep 04, 2003 20:56

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by simop »

Niinpä niin, ei ole karvahattua ei mutta ette poijjaat ikuna usko! Olen viettänyt melkein 2 (kaksi!!!) päivää tallissa ja saanut jopa jotakin näkyvää aikaan. Subikotelon runko (selitän sitten joskus :?) odottelee laminointia ja midien korokkeet on myös oveen kiinnittämistä vaille olemassa. Soittimen (Pioneer :thmbup) sijoitusta ja kiinnitystä on myös hahmoteltu, samoin kun takakontin verhoilupaneeleja. Toukokuulle on yllättävän lyhyt aika :o ...
Eastaudio ry:n pj
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by Mako »

Kuvia kehiin simo, olis kiva nähä etukäteen että mittees pakerrat ja minkälaista. :D
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by Jukka »

No nyt on uusi soitin/prossu kotona. Eli ei muuta kuin asennusta suunnittelemaan. On se hieno :D
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by MakeS »

Jaahas, nyt on sitten vahvariräkki piuhoitettu.Hirmuhomma värkätä piuhat sentilleen oikean mittaiseksi ja vedin vielä sascastrumpan päälle että sain siitä yhdennäköisen...

Aamusta kuuden jälkeen taas talliin ja vaimensin takakontin pohjan.Jukalta sain vinkkiä kokeilla Wurthin vaimennus mattoa ja olipa muuten erinomaista käsitellä.Koputtelu testien perusteella vaimennus onnistui ja huomennaamulla pääsen sitten laminoimaan kuitua subin koteloksi..

Sivu projektina vielä värkkäillään Jukan volvoon vahvariräkkiä joten pikkukiirettä pitää asennusrintamalla... ;)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by SecondWave »

Hieman :1offtopic mutta

Olikos tuo Wurthin vaimennusmatto, niinko bitumi pohjaistamallia?

Lieneekö kallistakin?
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by MakeS »

On joo, siinä on liima myös itsessä ja yläpuolella semmoinen valkoinen verkkopäällä mikä helpoittaa käsittelyä.

Mattoveitsellä kun tekee viillon niin katkeaa kivasti juuri siitä mistä haluaa..

Hinta riippuu vähän paikasta, kysyin eilen wurthiltä jns:sta ja hinta oli 50e/alv 0%... :surpr

No AudioHellman sitä kauppaa 29e paketti jossa on kuusi tsiipaketta.Mulla sitä meni takapaksin vaimennukseen vajaa 2 laatikkoa...
Ja meiltä sitä voi Niskakadulta ostaa halukkaat... :emb(
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by Jukka »

Nyt ollaan palattu takaisin Joensuuhun :) Olipa p.ska keli hesassa, hyvä kun pääsi pois.
Make laita 2 pakettia tota mattoa jemmaan mulle. Haen heti reissun jälkeen. Samalla voidaan turista projektista lisää. Enään pari tuntia ja sit lomalle lomps. Ja heti huomenaamulla ajamaan Leville viikoksi laskettelemaan :> Eli ei muuta kuin hyviä asennushetkiä kaikille.
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Asennuspäiväkirjaa

Post by msktv »

Käväsin tänään eräässä liikkeessä (nimeä en musita enää) täällä Kuopiossa joka myy kaikkea muovi ja kumi tarvikkeita, niin siellä 3mm bitumimatto maksaa neliöltä 27,52euroa ja 1,5mm matto 20,98euroa neliöltä. Yhden palan koko oli muistaakseni luokkaa 650x1000mm.
Molemmissa on liimapinta.
Ja esim. 19mm kutistesukka maksaa 4,45 euroa ja se on n.1,2m pätkissä. Myös liimalla varustettua sukkaa löytyy, myös muutamia eri värejä oli tarjolla.
Aika näyttää mitä minusta tulee
Post Reply