Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Äänenlaatu / asennusasiaa

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Post by MakeS »

Allekirjoittanut ja tiimimme kantava kilpailevavoima, JanneK
ovat kaiken turhuuden tavoittelemiseksi käyneet nykimässä autokauppojen ovia, siinä näemmä onnistuen, koska molemmat omaavat uudet (?) ja hienot pappamallin (kuulemma)farmari kulkineet.

Jannen kulkine on, mustanpuhuva Power TDI Golf Variant -00, aivan kaikilla herkuilla mitä saatavissa on, ja kyllä siinä silmä lepää satunaisella autohifistilläkin...

Itse "sorruin" Volvon 850 vaunuun sen tilavuuden saattelemana.Maailmanluokan kaukalopallo mv:n varuste kassi on helvetillinen tunkea monen farkun kontiin mutta tuonne se sujahtaa kivasti.Myös Bobby ja Elmeri(2kpl pitkäkarvaisa collieta) ottivat ilolla vastaan lokoisat oltavat takapaksissa. Automaattisen vaihteiston sulot eivät aivan vielä ole avautuneet mutta 170hv:n moottori tyynnyttää oivasti suurimmat menohalut ainakin näin talvella.. :grins

Tulevien autojen hifistys projekteja tulemme seuraamaan erillisen Eastaudio Competition Teamin puolella tulevan kevään kuluessa.Tulen myös raportoimaan Competition teamin vetäjänä, kilpailuista joihin tulevan kesän aikana osallistumme.Näillä näkymin tiimiin kuuluu, Vuorisen Kari, Kuparisen Janne,Primetan Simo, Kortelaisen Tomppa ja minä.Tiimin tarkoitus on osallistua Fascan toimintaan tavalla tai toisella, ketkä kilpailee, ketkä tuomaroi, kuka mitenkin.Ken tuntee halukuutta osallistua kilpailutiimin toimintaan yhteys minulle vaikka postitse..

Toivotan myös Eastaudiolaisille antoisaa autohifikevättä -04
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Post by KimmoT »

Onnea Makelle uuden kulkimen johdosta :D

Kuulostaa mukavalta tuo kilpailuporukka, muistakaahan dokumentoida hyvin kilpailun vaiheet, että pääsemme muutkin myötäelämään ilon ja surun hetket joita kisailu tuo tullessan :>

Nyt kun alatte niitä uusia menovärkkejä laittamaan kilpailukuntoon niin läiskikäähän paljon kuvia niin saadaan tuolle Petelle tekemistä projektisivujen pystytysmuodossa :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Post by Jukka »

Joo, onnea volvolle Make. Kyllä nyt mahtuu kassit konttiin :)
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
Jukka
Jäsen
Posts: 145
Joined: Sat Dec 06, 2003 21:07

Vs: Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Post by Jukka »

Ensi viikolla pitäis olla tuo auto asennuskunnossa, eli ollaan yhteydessä Make. Sovitaan ton Jarmon kanssa toi aika ensiviikolle, eli sit pitäis olla alusta kohdallaan. Puran kaikki enstiset jo valmiiksi.
Joo keltainen sen pitää olla. No hyväksytään myös valkoinen.
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Post by MakeS »

Jees, otetaan joku ilta auto talliin ja mittailen paneelit niin teen ne valmiiksi ja helpoitan varsinaista asennusta.Siitä se lähtee!!!

Itse purin volvon kojista sen verran että sain tehtyä kuskin puolelle 4" datille sopivan kolon.Voitte uskoa että oli silmät hämmästyksestä ymmyrkäisenä kun otin hanttarin puolen auki ja ei helevetti sinne mene nelonen edes taikurilla... :surpr
No tuo datin nelkku on kaikkea muuta kuin nelkku joten täytynee huomenna sovitella Peerlessiä jos sen sinne mahduttaisi.Tai sitten tervemenoa stockki asennus ja originaalipaikkojen päälle patin tekoon... :tear
Tai sitten dome sinne tai... :P

Tuli muuten huomattua tuo dremelin kätevyys jälleen kerran.Pistän tuosta projektista jäsenpuolelle kuvat
pikapuoliin nähtäville ja jos Petelle sopii niin päivitellään tuota "asennuspäiväkirjaa" suht tiheään, sitä mukaa kun jotain saa tehtyä.Nokian 6600 kamera tuli testattua sitten samointein.
Raili se on mun rattoni!
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Post by MakeS »

Huoh!!!

Onneksi ,näin volvon omistajan kannalta, tehdään vähän monenkokoista nelituumaista elementtiä.Tänään sain käsiini Peerlessin valmistamat _järeät_ nelkut ja olivat silti tosi paljon pienemmät ulkomitoiltaan kuin nuo Datin Hexit (ovat muuten kaupan halpaan hintaan jos joku tarttee kunnon keskareita..) Eli nämä ne meni sitten että sujahti myös apparin puolelelle.Ongelma tietty tuli tuosta kuskinpuolen paikasta johon olin eilen dremelöinyt vähintäänkin majavan mentävän aukon..nooh..sitten Kumipörssin kautta kotiin ja sopivasta pleksin palasta kiinnitysalusta molemmille puolille. Keinonahka päälle ja kaiuttimet kiinni ja se on hänessä...vielä viimestelyksi joskus metallirinkula elementin ympärille ja alkaa teemakin tulla läpi.Kaikenkukkuraksi alkuperäinen verkko menee vielä komeuden päälle joten keskareiden asennus sujui kuten olin sen ajatellutkin..

Sitten tsikien kimppuun... :sungl
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Nyt alkaa asennuskinkerit!!!!

Post by KimmoT »

:thmbup Näin se homma etenee

No onneks sait sen majavankulkuaukon peiteltyä, olisihan se ikävä jos majava Volvoon pesänsä tekisi :D

Oikeen innolla odotan millainen kulkinen tuosta Volvosta tulee...

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Post Reply