SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Asiaa päivityksistä sekä kehitysideoita

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by Webmastaah »

Julkaisin sitten reilut 80 kuvaa SpeedParty -tapahtumasta! Tapahtuma sinällään oli oikein mukava eikä edes vettä satanut kuin nimeksi. Tavallisiin demoilmoihin tottuneellehan se oli suorastaan loistokeli.

Uusi teltta tuli testattua ja todettua käyttökelpoiseksi. Seuraavalle reissulle sitten jääkaappi ja grilli mukaan :>

Ainut harmittava takaisku oli, että meinasin täräyttää Nissanin lunastukseen menomatkalla. Joku plikka tyrkkäsi Mersun vasemmalta eteen ja paniikkijarrutuksen jälkeen kylkeen jäi vielä matkaa taktiset puoli metriä :o Oiskohan ottanut nuppiin jos olisi tehnyt Mersuun sisäänajon?
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by Mako »

Jopas oli taas hyvät kuvat päivitelty. Harmi vaan kun en itse päässy. Kiitokset vaan taas petelle.
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by KimmoT »

Juu, tosiaan oli mukava keli. Itse kävin pikaisesti pyörähtämässä ja tsekkaamassa meiningin...

Kyl taas Peten bassohirmu veti vaan porukkaa :>

Teltta oli toimiva ja komea,kyl passaa edustaa, vielä kun värkkäillään mittatietsikalle mukana kuljetettava pöytä sekä auton rekkareiden päälle Team EastAudio-kyltit niin kyl se siitä (itse voisinkin mallikappaleen noista rekkarikylteistä väsätä...)

Pete: Pistä tuonne Hallitus-osioon logojen yhteyteen se punainen logo mitä on paidoissa yms. eli Logo webbiosoitteen kera. Ei nimittäin ole nyt sellaista kuvankäpistelyohjelmaa koneella millä voisi tuosta valkeastaa värjätä hyvin punaiseksi... tästä kokeilen sitten sitä rekkarikylttiä väsätä...

Fiat näytti kovaa kulkevan ja ihan lehteenkiin olimme päässeet, pitänee leikata juttu talteen ja alkaa keräämään Teamin leikekirjaa, vois vaikka aina skannata jutut jonnekkin talteen (Pete??).

Iso käsi kaikille edustajille hyvä että Teamista edes muutama soiva auto löytyy... :thmbup

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by SecondWave »

Harmi kun en itse päässyt paikalle myöskään. Mutta hianolta näytti meininki kuvien ja lehti jutun perusteella. Näköjään sillä Fiatilla pääsee kuitenkin ihan normaali nopeuksiakin ko tuli vastaan kuutos tiellä ja kerkesin reagoimaan että se oli se fiude ,)

Tuota lehtijuttejen skannausta talteen ajattelin itsekin sunnuntaina kun juttua luin. Oiskohan muuten Karjalainen tai Heili kiinnotunut tekemään ihan kunnon jutun toiminnasta? Onko kukaan kysynyt?
Sais varmaan ihan mukavaa näkyvyyttä vaikka vaan Heilissä ois juttu.
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by MakeS »

Tuota lehtijuttua tullaan viemään eteenpäin ja mahdollisesti kesän kuluessa tehdään isompi tarina useampaankin valtakunnaliiseen julkaisuun.Kun ensin saataisiin mitä siellä esitelläkkin..Prkl, 3 autoa saadaan esiin tapahtumaan niin alkaa hiljakseen hävettää..

Melkoinen autohifi yhdistys!!! :tear

No, piakkoin valmistunee aikakin Kuparisen Janne Golffi
yhdistykesen käyttöön, tosin myös tiimin "noviiseilta" toivoisi myös aktiivisuutta tapahtumiin.Yhdistyksen periaatteisiin kun ei kuulu esitellä ainoastaan kilpailukelpoista kalustoa vaan ihan laidasta laitaan..

Nyt Jumankauta ryhtiä sakkiin!!!!

Edit: Tämän nyt voi sitten kyllä IHAN OIKEESTI lukea HIUKAN
sarkasmia sivuten... ;)
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by KimmoT »

Make puhuu vähän mutta asiaa :grins

Tosiaan Jannen golffi alkaa olla nipussa. Tulee muutes aikas mukavan näköinen paketti, ja varmaan sointikin on loistava...

Kovasti tuo pienimuotoisen hifin värkkääminen Ocuun kiinnostaisi, taitaa vielä tältä kesältä jäädä. Korkeitaan jos päivitelisi noi "midbasson tekeleet" ja diskantit johonkin vähän parempaan merkkisatsiin (ilm. DLS) ja katsoo sit mihin siitä... ei vielä oikein innosta alkaa keskareita koetauluun survomaan (vaik kyl jäsen J:n golffiin tuli kyl sellaiset palikat, että vois ittelleenkin laittaa.. :) ) ...ja takakontti pitää säilyttää täysin koskemattomana.... ainakin vielä :>

No kyl sitä Ocua näytille voi tapahtumiin tuoda, onhan siinä ammattilaisten tekemä "tuning"-keula :> ja kyl piohiirestä musiikkiakin raikaa, Radio Suomi tulee yllättävän kovaa :>
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by SecondWave »

ja kyl piohiirestä musiikkiakin raikaa, Radio Suomi tulee yllättävän kovaa
*reps*

Kyllähän se on tuo aika mikä meinaa loppua kesken, varmaan aika monelta muultakin kuin vain minulta. Niin asennuksien tekemiseen kuin itse tapahtumissa juoksemiseen. No oma kontti on aluillaan ja projekti jatkuu taas joskus hamassa tulevaisuudessa... Ainut siinä vaan tosiaan on että eihän semmosta epämäärästä räpellystä missään kehtaa esitellä... Vaneri laatikoita vain ... äh...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: SpeedPartyn kuvat julkaistu!

Post by mrbean »

Kyllä ois mielenkiintoo rakentaa mut ku aika ja paikat on kortilla.
Harmittaa niin julmetusti ku ei oo päässy mihinkään tapahtumaan.
Saatan vaikka ehtiä johonkin tapahtumaan täältä pohjolan perukoilta.
Jos sais vaikka autoonkin jotain värkättyä.
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
Post Reply