Onko iskenyt kevät laiskuus?

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Onko iskenyt kevät laiskuus?

Post by mrbean »

Huomasin tääs eräänä päivänä et en oo saanu mitään aikaseksi auton suhteen. Pitäis saada auto kuntoon varmaanki ennen 15.5 mut en tiedä jaksanko kautta viittinkö. Suunniteltu on jo päässä hyvin mut pitäs varmaan piirtää paperille et ei ihan kokonaan unohdu mitä on aikonu. Paikkaki on viel avoinna et missä auton saisi tehtyy. Niin eihän sitä tiedä jos vaikka vielä vaihtas autoo tai siis kehon siirto välinettä.

Kyllähän se vähän poltteleisi Golfin G60:nen tai Fiestan RS Turbo. Kummanki joutus tekee ite. Yks huono puoli niissä on. Niissä ei ole tarpeeks tilaa.

Näissä kyseisissä autoissa tahtoo olla se ongelma et ei sovi romppeet jos jonnekki pitemmälle lähtee. Tässä suhteessa tieten farkku ois asiallinen.
Huomaa tos masukas et ku kaks istuu edessä niin välillä meinaa tila loppua kesken ku ohjaamo on niin pirun kapee ku on tottunu noihin saksalaisiin. Niissä on leveyttä vähän enemmän ja sen kyllä heti huomasi.

KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Onko iskenyt kevät laiskuus?

Post by KimmoT »

Pistähän Mika ensin masukka jonkinmoiseen kuosiin ja ajele sillä, voit sitten kakkosautoksia hankkia tuollaisen golf/fiesta-projektin. :D

Onhan se totta, että saksalaisissa enemmän tilaa, vai onkohan sulla liian leveät hartiat :>

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Onko iskenyt kevät laiskuus?

Post by mrbean »

Mazda on ollu jo ajossa jonkin aikaa mut pitäs vielä käsijarruvaijeri vaihtaa. Onhan se kyl ihan totta et pitäs kyl olla koko ajan jonkinlainen kuljin et pystyy hilaamaan ittensä paikasta A paikkaan B.

Nii eilen kattelin masukan etu asennuspaikkoja ja meinas palaa päreet ku ei mitään järkevää paikkaa asennuksille.

Pitää varmaan vaihtaa auto

****
AdminEdit: Korjailin räjähtäneet skandit ja poistin ton Euron merkin tuosta lopusta :) /Kimmo
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
Post Reply