Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by msktv »

No niin, nyt on sitten saatu jo hiukan osia kasaan (Kiitos Sivosen Markulle Ja Primetan Simolle) ja pikku hiljaa voi sitten ruveta suunnittelemaan asennus toimenpiteitä.
Nyt olen sitten ottanut käyttöön hiukan kotisivu tilaa, mutta kotisivuja en viellä perusta.
Sieltä voi käydä aika ajoin katsomassa kuvien muodossa asennuksen edistymistä.
Tällä hetkellä sieltä löytyy kuvia hiukan Hurghadan reissusta (lisää tulossa) sekä autosta ja jonkinlainen kaavio audio järjestelmästä (huono kuva) millainen olis tarkoitus sovittaa Carinaan.
Koti sivujen osoite on seuraava: http://koti.mbnet.fi/msktv/


****
AdminEdit: Laitoin tuon linkin toimivaksi suoraan /Kimmo
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by Webmastaah »

Jos haluat julkaista rakennuskuvia meidänkin sivuilla niin pistetään homma kuutioitumaan.

Kävijöitä varmasti kiinnostaisi useammankin projektin edistyminen. Omasta kotterostanikin olisi tarkoitus tehdä juttua tunne "Kuvat" -osastolle.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by msktv »

Kyllähän sitä varmaan vois jossain vaiheessa semmoista toimenpidettä ajatella. Mutta menee varmaan kuukausi ennen kun pääsen alottamaan kunnolla asennus touhut, sillä taitaa olla kiven alla ovipahvit sekä A-pilareiden muovit kun ei ole löytynyt yhdestkään purkaamosta vielä mitä olen kysellyt pitkin suomea. Mutta pitää huomenna soitella viellä yhteen paikaa jos vaikka siellä olis.
No jos ei löydy niin sitten pitää vaan hampaat irvessä alkuperäisiin tehdä tarvittavat muutokset ja toivoa ettei menis hirmu pahasti pieleen.
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by Webmastaah »

Ootkos soittanut Lavikaisen Hempalle?

Sieltä minä löysin kokonaisen auton muotiksi lasikuituhommille :>

Ehdottomasti paras purkaamo minkä minä tiedän ja osat todellakin järkihinnoissa:

<MAINOS>

Lieksan Autopurkaamo
Heimo Lavikainen
Vatalanvaara 2
Puh. (013) 521 101
Matkapuh. 0400 672 703

</MAINOS>

Kuittailehan kuin kävi... parisataa autoa siellä nytkin napottaa odottelemassa osan hakijoita, saattais hyvinkin löytyä sunkin etsimät osat.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by msktv »

Kiitos oikeen paljon tuosta paikasta, sieltä löytyi ja todella kohtuu hintaan. Mutta tuli vaan viellä yksi ongelma, miten ihmeessä saan sen sieltä kun itse olen kuopiossa ja olen vasta lauantaina tai sunnuntaina tulossa joensuuhun ja silloin purkaamo ei ole auki. Voi olla että joutuu aikastamaan tuloa sitten.
Mutta viellä kerran kiitos tuosta paikasta...
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by SecondWave »

Mikäs oli muuten tuo kohtuu hinta? Ja mitä kaikkea hempalta sitten löyty..

Ihan vaan virkistääkseen hieman hintatasoa muistiin
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by msktv »

Kohtuu hinta oli 20euroa noudettuna, sisältäen molemmat ovi verhoilut ja A-pilareiden muovit.
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by Webmastaah »

Niin kai sää nyt huomasit että purkaamo on nimensä mukaisesti LIEKSAssa, joten Joensuuhun tuleminen ei paljon auta noissa roippeiden haussa...

Miten lie tuo Lieksan osasto (Mako, Harri yms.) viitsis käydä Hempalta hakeen virka-aikaan roippeet pois ja sit vaikka kävisit pajalta hakemassa... Enkä kyllä usko etteikö Hemppa vois antaa niitä viikonloppunakin jos sopii ajan, asuu nimittäin noin 20 metrin päässä hajottamolta :)

Kyllähän pojat ajelee Lieksan ja Joensuun väliäkin melkein viikoittain, miten lie kiire sulla?

Ja älkää nyt Mako ja Harri veistele muo turpiin kun tämmösiä ehottelen, ei pitäisi toisten puolesta ehdotella ennenkuin on luvan kysynyt... :emb(
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Kuvia edistyksestä (aloitus puhe)...

Post by msktv »

No ei eipä enää ole sitä ongelmaa, aikaistan omaa reissua joensuuhun päivällä perjantaiksi ja kierrän vaan täältä lähtiessä siilinjärven kautta nurmekseen ja sieltä sitten lieksaa, ja sitten joenuuhun.
Joten nyt se nouto on mahdollinen sittenkin.
Ja sovittu on Hempan kanssa että perjantaina iltapäivästä käyn noutamassa osat ja voi olla että muutakin tavaraa lähtee mukaan jos hinta on kohdallaan (molemmille puolille vetarit).
Aika näyttää mitä minusta tulee
Post Reply