Kaikki Carinat kasautuu..??

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Kaikki Carinat kasautuu..??

Post by MakeS »

Huomasin tuossa jäsenlistaa selailessani että meitin tiimiin on kasautunut kerrassa 5kpl!!! carinoita.. :surpr

Kerrassaan kieroutunutta porukkaa, ostaa tuommoisen auton josta nyt viimeksi autohifi tai thyyning puolella mitn iloa olisi... :!!

Perustetaanko tiimin sisäinen pojat tuunaa Carinoita iltapäiväkerho??? :>
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Kaikki Carinat kasautuu..??

Post by KimmoT »

Siinä olisikin uusi jäsenvaatimus, on omistettava Carina että pääsee kehiin :glad

Kaitpa se tuo Carina on sitten niiin hyvä hifibiili ettei paremmasta väliä... Oiskohan tulossa uusi teiniDX:n manttelin periä :D ..vaikka minä kyllä luulen kun katukuvaa seuraa niin TeiniDX:n paikalle on tullut suht iäkkäät BMW:T (316, ja ehkä hyvällä tuurilla 318) :>

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Kaikki Carinat kasautuu..??

Post by MakeS »

Luulen että tuosta tämä juuri johtuu..Carinat ovat tänäpäivänä kuiteskin sillä hintatasolla että ovat tämmöisen tyhjätaskunkin saatavilla..

Mitenhän tilanne muuttuu kun saksanhalppikset valtaavat alaa??Saa kaivaa tontin perälle pirunmoisen montun mihin ajaa tojotansa, eihän tuosta vuoden kuluttua kukaan enää mitään maksa.. :anger
Raili se on mun rattoni!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Kaikki Carinat kasautuu..??

Post by KimmoT »

Kyllä tosiaan nuo "punakilpiset" tuontiautot ovatnykyään hyvin edustettuna katukuvassa. Onhan se selvää jos auton hinnassa säästää 2000-3000 eskoa niin kyllä sitä saksanmaalla helposti tulee poikettua.

Varaustetasohan noissa tuontipirsseissä on yleensä aivan eri luokkaa kun meidän omissa. Tietysti on muistettava kuitenkin ettei todellista kilometrimäärää välttämättä tiedä ja huoltokirjatkin voivat olla mitä vaan... mutta kun aikaa pistää ja käyttää vaikka kokenutta välittäjää kyllä sieltä hyviä autoja löytyy.

Edit: Avasimpa tähän "Autot" osioon threadin tuontiautokokemuksia varten...


"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Post Reply